Occiflex

Occiflex bij Jordens Fysio

Heeft u last van (chronische) nek- of hoofdpijn? Dan biedt de OCCIFLEX™ wellicht uitkomst!

Jordens Fysio Medisch Centrum beschikt nu over één van de 6 Occiflex behandeltafels in Nederland en heeft daarmee de unieke mogelijkheid om deze bewezen effectieve vorm van bewegingstherapie toe te passen bij mensen die (langdurig) last hebben van nek- en hoofdpijn. Ook bij migraine en whiplash kan therapie met de Occiflex zeer succesvol zijn.

Behandeling met de Occiflex is veilig, aangenaam en zonder risico's op bijwerkingen.
Benieuwd of u behandeld kan worden met de Occiflex? Vul het aanmeldformulier in!

Wat is de Occiflex?

Manueel Therapeuten kunnen door middel van zogenaamde mobilisaties van de nek een goede behandeling bieden tegen nek- en hoofdpijn. Helaas is het fysiek moeilijk is deze handeling lange tijd nauwkeurig vol te houden.

Omdat klinische studies hebben aangetoond dat langdurige mobilisaties juist zeer goede resultaten kunnen opleveren, biedt de Occiflex uitkomst! Het is een behandeltafel die door middel van sensoren zeer nauwkeurig de handeling van de manueel therapeut overneemt en deze langdurig en zeer langzaam kan herhalen. Dit resulteert in een zeer comfortabele en ontspannen behandeling, waarmee de pijncyclus doorbroken wordt.

Voor wie is de Occiflex?

Behandeling met de Occiflex is geschikt voor mensen met (chronische) nek- en/of hoofdpijn door verschillende oorzaken. Ook bij migraine en pijn door een whiplash kan de Occiflex ingezet worden. De Occiflex is een veilig en bewezen effectief alternatief voor het slikken van medicatie.

Aanmelden en kosten

Heeft u last van hoofdpijn en/of nekpijn en heeft eerdere behandeling niet het gewenste effect gehad, of slikt u nu medicatie met alle kosten en bijwerkingen van dien? Dan kan behandeling met de Occiflex wellicht uitkomst bieden!

Wij vragen u het aanmeldformulier op deze pagina in te vullen zodat de manueel therapeuten van Jordens Fysio Medisch Centrum uw klacht kunnen beoordelen.

Vervolgens wordt u uitgenodigd voor een intake van plm. 60 minuten. Tijdens deze intake zal de manueel therapeut uw klacht uitgebreid onderzoeken, het behandelplan met u bespreken en (waar mogelijk) direct starten met de eerste behandeling.

Buiten de reguliere kosten voor een behandeling manuele therapie (welke vergoed kunnen worden uit het aanvullend pakket van uw zorgverzekering) zijn er géén extra kosten voor behandeling met de Occiflex!

Meer informatie

Heeft u vragen? Neem gerust contact met ons op! 0180-398929 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Op www.occiflex.com leest u meer informatie over de Occiflex.